Raketerna var typiskt dåliga

Vi bestämde oss för att åka in till stan och kolla raketerna iallafall. Så vi plockade upp Linn, Teza och Erica i Sunderbyn och sen for vi till stan. Raketerna var inget att hurra för kan jag lova. Försöka få en bild men det var inte det lättaste. Dom skjöt dom väldigt lågt så jag fick med allas huvuden och träd och sånt. Nu börjar det nog vara dax att köpa ett nytt objektiv. Men jag är inte så insatt i vad man ska ha så jag får åka på Expert och kolla.


Tar en bild från förra året, fick inga bra alls idag.


Hemi brydde sig iallafall inte alls i raketerna. Han och Tobbe var och promenerade vid teatern, och där lät det tydligen mycket men ändå brydde han sig inte. Skönt att han inte blev rädd så man slipper ge han lugnande och sånt varje år.

Nu har jag och Tobbe precis druckit varsit glas med skumpa för att fira in det nya året och nu hade vi tänkt gå och lägga oss i sängen och mysa. Vill inte sova bort hela dagen imorgon när T är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0