Ännu en måndag

På morgon så har en kille varit här och gjort något i köket. Drömde massor med mardrömmar. Otrevliga gubbjävel.

Nåja, det är måndag idag. Det betyder skola 14-17. Väldigt trist. Hatar att gå eftermiddagar ju. Hade egentligen behövt gå och simma, men det är ruskigt jävla kallt ute idag + att älskling kommer hem på lunchen och jag har lovat att laga mat! Så träningen blir ikväll. Kan bara köra ben + sim nu. När jag hade gipset kunde jag iallafall köra mage och axlar men inte nu, bajs!

Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen gå ut med monstret (hans nya smeknamn efter att han av någon rolig anledning har legat och tuggat på väggen, våra nya fina tapeter.).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0