Dålig dag blev bra dag

Vaknade upp på helt fel sida idag. Hemi var bråkig och jag var trött = dåligt humör.

For iallafall iväg till sjukgymnasten. Och han får mig alltid på bättre humör och massage är ju inte heller helt fel, visst? ;) Sen drog jag vidare till gymmet. Grymt skönt var de, körde på som aldrig förr, var väldigt envis och ökade vikterna på allt, svettades som en gris när jag gick därifrån. Skakade tillochmed av utmattning. Men skönt var det. Sen har jag varit i lekparken med Hemi så han har fått busa av sig så jag ska kunna se Våra bästa år i lugn och ro. Och det börjar nu, hejdå!

Vann förresten 125kr på triss också, små saker kan lätt göra en dag bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0