Det börjar ta sig

Tog mig upp ur sängen klockan 7 imorse när tapet killen kom. Nu har han spacklat alla rum och målat två tak. Han fixade elementet i badrummet också! Äntligen, såg ut som att det var bajs på det tidigare. Nu kommer han snart tillbaka och börjar stoppa upp tapeterna, jag är så nyfiken!!

Har börjat med hemprovet om politik också.
Var ganska så mycket jobbigare än vad jag trodde. Hade räknat med att det skulle ta typ en timme att få det färdigt men ack så fel jag hade. Har gjort 4 frågor och det har taig ttyp 2 timmar. Så nu pluggar jag och springer fram och tillbaka till tvättstugan. Hoja vad jobbigt, men jag måste verkligen få klart det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0