Det tar sig nu!

Nu börjar det likna något här hemma. Tobbe och hans mamma håller på tapetsera köket och det blir skit snyggt! Jag ska ta bilder sen när det är klart. Bilder på resten kommer när dom har varit och tapetserat för nu är det inte speciellt fina tapeter :p

Har iallafall packat upp det mesta nu, och snart ska vi åka till Sunderbyn och hämta ännu mera saker. Hoja, tur att jag är ledig imorn så jag kan göra iordning här hemma. Fan vad det känns skönt att vara hemma..

Nu ska jag fortsätta med garderoberna! Jag saknar min Kisse också, måste ta hem hon idag innan jag dör

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack =) det blir att behålla det röda ett tag iallafall.



Lägg in bilder när allt är klart :)

2008-10-07 @ 21:23:55
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0