Krassligt

Ingen här i huset är speciellt pigg idag, Tobbe, Martina & Lukas har feber+förkylning, jag är grymt dålig i kroppen efter gårdagens bilfärd. Mamma och pappa är väl som vanligt tror jag, och tur är ju de :)

Har klarat mig ganska bra utan gips en stund idag. Var utan i kanske 3 timmar utan problem. Det känns precis som att ledbandet dom har lagat är en dm för kort. Det är inte alls skönt faktiskt.

Nu ska vi gå och sova, Tobbe mår inge bra och jag har inget annat att göra. Ska vara snäll och kliva upp Hemi på morgon. Brukar inte göra det speciellt ofta för att jag är arg som ett bi på morgon men jag ska försöka imorgon, för min älsklings skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0