Middag på Asian

For som sagt till Martina tidigare och hängde lite. Sen blev vi grymt sugna på kina mat så vi ringde pappa och frågade om han skulle med och det slutade med att hela familjen for på Asian Kitchen och åt. Jag och mamma delade på friterad kyckling och kyckling med cashew nötter. Mumma säger jag bara!

Sen blev det en snabb tur på Storheden. Hittade en skit snygg vinter jacka, helt okej pris på den också. Men så var de nå fult resår skit på ryggen som förstörde allt. Jävla skit. Så blir det alltid när man hittar något man vill ha.

Nåja, Karin ska kanske komma och sova här inatt. Hoppas på det!! Och nu ska jag kolla lite vänner och gosa med mina bejbisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0