Dålig uppdatering

Var i skolan 8.15-15.15 idag. Fick sprängande huvudvärk kring 13. Tur att vi hade en lugn dag, annars hade jag varit tvungen att åka hem. Svängde in på körskolan påväg till bussen och kollade så att dom hade skrivit in mig och så.

När jag kom hem tröck jag i mig en panodil forte, svepte 2 glas vatten och gick och la mig i sängen i förhoppning att huvudvärken skulle försvinna och det gjorde den nästan. Efter att jag fått i mig mat och lite choklad så känns det mycket bättre! Men jag ska ändå vila några minuter till så det kanske går över helt.

Har förresten bokat min första körlektion också! Nu är körkortet inte alls långt borta, så håll er undan vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0