Fredagen

Jag och Lollo bestämde oss för att åka och simma. Sagt och gjort, 16 längder. Sen 30 minuter i solarium. Sjukt jobbigt att ligga så länge! Man blir galet rastlös och varm. Men rören här är ju inte dom bästa så man måste ju.

Har hunnit vara på Arcus med Matte och Denise också. Släppte lös hundarna så dom fick busa av sig båda två. Film här blev det efter det. Som man bäddar hette den. Köpte den igår för att jag hade för mig att den var bra, och ja det var den!

Nu blir det att plocka undan här och sen hoppa i säng. Ska följa med mamma & pappa och köpa TV imorn och sen blir det middag i Piteå. Kommer inte ihåg sist jag var där? Väldigt länge sen iallafall.

Kommentarer
Postat av: luluu

tror du inte att mina skinkor är sönderbrända? :p

2009-01-04 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0