Godmorgon!

Solen skiner ute och det är inte ens minus grader!

Så direkt när vi har ätit frukost ska vi gå ut på en lång promenad och bara njuta. Hemi blir nog väldigt glad också. Jag ska prova att ta hans koppel runt midjan på mig idag och se om det funkar, då blir det ju perfekt om jag vill gå med stavar nån gång när han är med. Det blir bättre för min arm också skulle jag tro.

Nej nu är det dax att äta lite frukost och ta på sig lite kläder! Kameran följer med på promenaden, ska försöka få några fina bilder på lilleman!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack =) Ett objektiv som har väldigt mycket zoom som passar till din kamera är: Canon 70-300 mm.

Det finns på elgigantens hemsida. Men det finns också objektiv av märket Sigma som passar till din kamera :) När jag fotar Diva när hon springer så brukar jag prova ställa in kameran på olika lägen, det brukar stå i boken du får med.

2009-01-11 @ 12:01:06
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0