Godmorning sunshines..

Sjukligt trött idag. Hemi har inte alls velat sova på morgon. Jag brukar ju få sova ostört till halv 9 iallafall men idag började väckningarna redan halv 8. Vi låg iallafall kvar och kramades till kl 9 och nu har vi precis varit ut på morgonrundan.


Idag ska jag vara snäll och ta alla promenader med Hemi så Tobbe får vila ordentligt när han kommer hem från jobbet för en gångsskull. Och nu på dagen ska vi nog gå långa svängen runt hela Gammelstan, Karin var sugen på att följa men jag tror inte att hon vill kliva upp ännu. Ska ringa henne iallafall och höra.


Ska försöka hinna med att träna också, och boka tvätt tid. Mycket som ska göras idag känner jag. Ska överraska Tobbe också med att städa och ha maten klar när han kommer hem. Bara för att jag var lite besvärlig med honom imorse. Juste! Måste ringa mäklaren också ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0