Hem ljuva hem

Fortfarande lika kallt ute, hade mycket hellre legat i en solstol i Grekland!
Men jag har iallafall nyss kommit hem. Började dagen med rättskunskap, ganska lugn lektion, sen blev det engelska, bägaren rann över och vi gick därifrån, traskade förbi körskolan och gjorde en fas, 3 poäng i från godkänt och då har jag inte ens läst något om det som fasen handlade om! Duktigt tycker jag! Sen blev det idrott, var faktiskt kul, gjorde lilla äventyrsbanan samtidigt som 6 personer satt fast i varandra.

Har även hunnit med en timmes massage på sjukhuset, skönt var det. Nu är jag helt avslappnad i hela kroppen, så jag tänkte dricka en kopp thé och bara mysa på i soffan en stund innan det är dags att göra middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0