Ikväll blir det lugna puckar!

Planerna ikväll var att åka på Hundhuset, men båda två känner att orken helt enkelt inte finns idag. Så ikväll blir det soffan, ska bli extremt skönt och jag ska inte göra annat än att ligga där med pauser för kisspaus med Hemi. Eller han måste ju aktiveras på annat sätt när vi inte ska åka dit men det blir nog bara en promenad och kanske lite träning inomhus. Vi ska iallafall inte åka iväg någonstans.

Har nyss varit hos sjukgymnasten, han sa att jag ska börja göra mig beredd på att klara mig själv. Fast jag ska inte sluta gå hos han än på ett tag men han tyckte att det var bra om jag skulle börja göra mig redo iallafall.

Klarade en till teori fas idag förresten, hälften är bortgjort nu, mäktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0