Jag har inget att tjura över idag

Egentligen har jag inget speciellt av tjura över idag. Okej, jag har ont i kroppen. Men det har jag ju alla andra dagar också så varför gnälla över det?

Nu har jag ångest och dåligt samvete för att jag bara legat i sängen hela dagen. Tobbe har ju tillochmed varit en ängel idag och städat när inte jag har orkat. När han kommer hem ska jag krama han tills han nästan kvävs och aldrig släppa. Från och med nu ska jag sluta ta saker för givet. Det blir så himla lätt att man gör det, men nu är det slut på det svammlet! Jag tänker inte ta något förgivet som jag inte skulle klara mig utan!

Jag ska ta tag i mig själv nu och göra klart städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0