Jag tog mig i kragen iallafall

Typiskt nog så dog min telefon precis när jag skulle ut på prommis så jag tröck i den i laddaren några minuter och sen tog jag med mig stavarna och traskade ut. Var så grymt härligt väder, tänkte bara gå ett varv här runt gränderna men när jag hade gjort det så var jag inte riktigt redo att gå in så jag gick 1½ varv till. Och gissa om det var skönt?!


Bejbis Hemi!

Mina planer nu är att dricka en kopp té, äta en mandarin, bortsta tänderna och lägga mig i sängen med min bok. Det är ju faktiskt en dag imorgon också, och då ska jag göra allt som jag egentligen hade tänkt göra idag plus lite till. Ska kanske få träffa lilla Dolly!! Som jag har längtat! Hon är nämligen Hemi's tjej och mamma måste ju såklart få godkänna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0