Jag tror att jag är allergisk mot alkohol.

Så fort jag är i närheten av någon som dricker alkohol så får jag sprängande huvud värk. Det kan räcka med att någon bara dricker en öl. Samma sak när Tobbe har varit och festat, då är det jag som blir bakis hela dagen efter och inte han. Hur sjukt är inte det?

Ikväll for vi iallafall iväg till Jocke där dom skulle ta någon öl. Och som vanligt efter en stund så fick jag huvudvärk. Så jag tog med mig Hemi och gick till bussen. Och när jag är två hållplatser hemmifrån så kommer jag på att jag inte har någon nyckel. Less blev jag då men som tur var så hade inte mamma somnat ännu så jag for dit en stund medans jag väntade på att Emil skulle komma och hämta mig så jag kunde ta mig in i lägenheten.

Och nu sitter jag här, lite små less och trött. Ska tvätta bort sminket och hoppa i säng så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0