"Kamphundar"

Jag hittade den här artikeln i Elin's blogg och jag kan inte låta bli att bli förbannad!

För det första så kommer man nog inte undan med ett sår på handen om man har blivit attackerad av en Amstaff som "hugger som besatt" och för det andra så om det hade varit en pudel som hade bitit någon blodig hade media skitit full ständigt i det. Dom la förövrigt ut en av dom värsta bilderna man kan hitta på en Amstaff!


Här är bilden som är i artikeln


Och här har vi en bild på en annan Amstaff.
Som ni ser så ska dom alltid förstora saker för den här
hunden ser inte alls farlig ut!



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken otroligt fin hund ni har! har nyss kastrerat min jycke oxå..

dålig gjort av dom som gjorde artikeln. precis som du säger, skulle n pudel bita ihjäl någon skulle det inte ens uppmärksammas,

ha en bra dag!

2009-01-30 @ 21:30:32
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Den artikeln upprörde mig med. Verkar ha brett på lite väl mycket i artikeln.

2009-01-31 @ 00:12:17
URL: http://nikkygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0