Mean girls in bed

Nu ska vi gå och lägga oss i sängen och se slutet på Mean Girls. Har väl sett den 700 gånger förut så jag lär nog somna snabbt. Annars ska jag läsa "the dirt" så man blir trött!

Har kommit på ett nyårs löfte också, eller det är väl mer än sek jag ska göra och inte ett löfte, eller jag vet inte. Men jag ska iallafall gå till banken och öppna ett sparkonto. Har ju ett e-spar nu men då är ju pengarna tillgängliga hela tiden så nu ska jag kolla om jag kan få öppna ett så att jag måste gå till banken för att kunna ta ut pengarna. Ska sätta in 2000kr på en gång tänkte jag. Så fort jag får en tuss så ska jag lägga in dom där. Jag tänker bli rik!


Avslutar med en bild på världens finaste Hemi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0