Nu kan jag slappna av en liten stund

Full rulle idag igen. Började ju med redovisning på morgon, gick väl hyffsat bra med tanke på att Alice var sjuk och det var hon som hade alla papper. Sen i slutet på dan hade vi prov som gick mindre bra. När jag slkutade skolan kilade jag direkt iväg till körskolan och gjorde en repetitions fas och klarade den, körlektion direkt efter det. Han sa att jag har blivit jätte duktig och att det börjar vara dags för halkbana snart så det kändes bra. Hade teorilektion efter det, ganska tråkigt är det faktiskt, men ändå nödvändigt.

Sen så har jag och mamma varit och övningskört runt stan, jag behöver träna på att köra i trafikljus så vi for några varv runt stan, hämtade upp Hemi och sen gjorde jag premiär i max driven. Lite nervös för kärringstopp men det klarade jag mig utan.

Nu har jag iallafall fått lite mat i magen och det börjar vara dags för en promenad med Hemi. Vi har varit så dåliga på det senaste tiden så han blir nog glad när han får gå en ordentlig promenad. Jag behöver det också känner jag, alldeles för mycket skräpmat på senaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0