Söndag

Japp då är det söndag igen. Vad ska man hitta på idag?
Jo jag ska ta en lång promenad med Hemi, det är ju faktiskt bara 3 minus grader ute, ska göra klart vårat gästrum, äta middag i Sunderbyn, åka på Hundhuset.  Och så måste jag packa lite. Ska nämligen åka ner till Umeå idag, igen. Vi orkade inte åka imorgon på morgon eftersom att jag har fått en tid där kl 8. Så ikväll efter vi har varit på Hundhuset så åker jag och mamma ner dit. Känns så där lagomt onödigt, jag har en känsla att det kommer bli som dom flesta andra gångerna man åker ner. Man kommer dit, dom känner lite på armen och säger att man kan åka hem och komma tillbaka om en månad. JAHAPP!

Nej nu ska jag stoppa i mig lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0