Söndag

Filmen som vi såg igår var skit bra, jag älskar såna filmer när man måste fundera och klura mycket!

Idag hade jag iallafall tänkt åka till Sunderbyn och tvätta, var nämligen och skulle boka en tid igår men det fanns ingen förens nästa lördag och jag måste tvätta nu! Kanske kyckas få med mig mamma att åka en sväng på Dollar Store? Var väldigt länge sen jag var där känner jag :)

Nej nu måste jag klä på mig, för jag tänkte snika skjuts av Tobbe och Jocke som ska till Boden, Jocke ska nämligen tatuera sig och Tobbe följer som moraliskt stöd typ.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka söta kattungar :)

Dina?

Vad är det för ras på hunden?



2009-01-25 @ 11:30:41
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0