Städa städa städa

Har satt i gång städningen för en stund sen! Badrummet är klar iallafall så nu är det ju bara resten kvar. Men badrummet är fan jobbigast! Blä.

Yve och Moa ska iallafall komma hit och fika snart. Yve flyttar nämligen till Australien på söndag. Jag är galet avis på henne, jag skulle också vilja göra något sånt men jag tror att jag är för feg. Skulle inte kunna lämna Tobbe och alla barnen för att åka iväg sådär. Men hade jag vart singel hade jag nog gjort det! Kommer iallafall sakna henne sjukt mycket, och hon ska dit på obestämd tid så det kan ju bli skit länge!

Nåja, nu ska jag bara snabbstäda resten innan dom kommer så får jag göra det ordentligt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0