Tisdag. Ge mig helg

Tisdag idag då. Nu känns det som att dagarna går väldigt sakta. Fast januari och februari brukar ju vara rätt segt för det mesta. Har en sjukt lång dag idag, går skola 12-15, sen blir det att knalla runt i stan tills teorikusren startar 16.30. Känns gode onödigt att gå den kursen men man måste ju..

Måste få skryta lite om Hemi också. När vi var på morgon rundan var det nämligen en hund, en sån där liten pudel liknande sak) som började skälla åt Hemi och när jag kände att han var påväg att skälla tillbaka så röck jag till i kopplet ordentligt och han sa inte ett pip. Så skönt om det funkar så det blir ett slut på detta skällande!



Nu hade jag tänkt äta lite frukost och sen gå en lite längre promenad med Hemi innan jag ska till skolan, mindre kul bara är ju vädret. Snö och blåsigt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

De låter superkul=) Bara de inte är typ 10-15 minus för då vägrar Dolly att gå nån stans, men isf kanske vi kan ses hemma hos någon?!

Ska ni på hundhuset imorgon?

Har du nån mejl så kan jag kanske melja mitt nummer till dig så slipper vi komunicera här=)

2009-01-13 @ 09:43:13
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu hittade jag hit. :) Kul att läsa om Hemi, han är en sån fin hund! :D

2009-01-13 @ 10:45:56
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0