Under veckorna är jag dålig på att uppdatera

När jag kom hem från skolan idag så hade någon bitit sönder våran internet kabel. Snyggt tänkte jag och blev som vanligt förbannad. Så vi brummade ut till Antnäs och hälsade på, fick lite go fika + kaffe. Tog med oss en internet kabel hem så nu är jag gladare!

Körlektionen gick iallafall mycket bättre än förväntat, jag fick veta lite vad jag behöver träna på och så. Skit bra ju, så här nån dag så ska jag och mamma åka och träna på att starta i backe, jag kan göra det men jag har ändå lite problem med det.

Eftersom att vi lämnade Hemi i Antnäs så han har sällskap imorgon så betyder det sovmorgon för mig imorn! Lovely, fast det blir nog tomt i sängen utan våran bejbis.. Men han har roligare på dagen om han slipper vara själv.

Juste, lägenheten blir det ingenting av. Dom bjöd över oss med nästan 50.000 och då tyckte vi att det blev för dyrt. Men det kommer fler och säkert bättre senare!

Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa några sidor i teoriboken och sen sussa! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0