Det är skönt med lördagar.

Jag älskar lördagar.

Om en liten stund ska jag knalla ner på stan och möta upp Martina och Lukas. Vi ska kika runt i lite affärer och sen ska vi kolla på EMD. Jag är inte speciellt intresserad av det men jag följer med som sällskap :) När det är färdigt ska vi åka till Sunderbyn och gå på bytardagarna, typ som loppis.

Och ikväll är det dags för första dagen på jobbet. Eller okej, natten. Ska bli kul faktiskt! Skönt med lite extra pengar också nu när både valpträffen och resan till Turkiet närmar sig.

Nej nu måste jag börja göra mig klar, ska möta dom om 20 minuter och jag sitter fortfarande i morgonrock!


En mycket mycket liten Lukas.
Han var väl ett par dagar gammal bara :)
Socker ungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0