Denna deklaration

Idag kom deklarationen i brevlådan. Och självklart så stämmer inte mina inkomst uppgifter eftersom att mitt förra jobb inte har betalat ett ända öre i skatt för det jag har jobbat under hela 2009. Skulle egentligen ha fått tillbaka ett par tusen lappar men eftersom att jag inte har någon lönespecifikation så går det inte att bevisa att jag har jobbat överhuvudtaget. Så ni kan ju gissa hur less jag är, förvirrad är jag också. Hur jävla svårt kan det vara att sköta löner och skatter?

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tjena tjejen! Du måste uppdatera din status, det står faktiskt att du bara är 18 år och det var ju väääldigt länge sen det stämde! :)

2010-04-09 @ 13:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0