Måndagen

Har sovit konstigt hela natten, vaknat flera gånger i panik och trott att jag försovit mig.

Iallafall så har jag haft en till givande dag i skolan. Började som vanligt med svenska, sen hade jag hål i tre timmar i väntan på nästa lektion där vi fick veta att våran lärare var sjuk så lektionen var inställd. Jippi, en till seg dag i onödan.

Direkt när jag slutade så mötte jag upp Martina, Lukas, Jimmy och hans dotter Nicki. Vi styrde bilen mot storheden och Leos lekland. Lekte av oss en stund innan vi åkte vidare till Sunderbyn. Tobbe kom också dit när han slutade jobbet och då blev vi bjudna på middag av min kära syster.
Måste tillägga att Jimmys dotter var så otroligt charmig så man bara ville äta upp henne. Har aldrig träffat en unge som är så nöjd och glad heeela tiden. Söta troll!

Nu på kvällskvisten har vi bara latat oss i soffan och nu börjar det vara dags för sängen. Imorgon väntar ett besök hos sjukgymnasten och sen ska jag och Hemi ta en promenad med Jenny och Dolly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0