Nu kör jag igen!

Har samlat lite energi så nu tänkte jag knåpa ihop ett par rader här.

Har hunnit med massor dom senaste dagarna. Förra helgen fick jag köra mitt första pass i baren på Allstar, trots att det kändes som att jag inte kune nånting så gick det väldigt bra. Och roligt var det! Det är lätt något jag gör om fler gånger. Annars så har jag jobbat en del i servicen också, som vanligt har lyckats knåpa ihop men än en halvtid och det är jäkligt bra med tanke på allt annat jag har för mig.

Praktiken flyter också på, den här veckan har det varit stendött men det känns ändå som att jag lär mig något varje dag. Hade faktiskt tänkt börja plugga lite vin så jag inte står som ett frågetecken när en gäst vill ha en rekomendation till maten.

Hela den här veckan har jag ju haft påsklov, men har inte varit ledig en ända dag. På söndag kommer jag därimot att vara ledig, och sen vette tusan när jag är ledig nästa gång.

I söndags var det inplanerat en personal fest! Vi startade på Olivers där hela bardisken var full med sprit, vin, cider och öl. Det var bara att ta för sig, sen kom det även in ett gäng pizzor också. Vid 22 tiden började hela gänget röra sig mot Cleo där det var Krogfesten, och direkt när vi kom in ställdes det fram oändligt många hinkar fulla med öl! Efter mycket drickande och massor med dans så styrde jag kosan hemmåt, rätt tidigt faktiskt och det var jag gla för på måndag morgon när jag såg ett sms om att jag skulle in och jobba. Hade inte tagit mig upp annars!

Nåja, nu ska jag avrunda och påbörja projekt storstädning. Måste tvätta alla jobbkläder bland annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0