12 timmar

Igår jobbade jag tolv timmar istället för tio, var knappt trött när jag egentligen skulle sluta så jag körde på ett tag till. Trivs väldigt bra att jobba nattklubb så det var bara roligt. Det ända som är jobbigt är att varva ner när man kommer hem. Det är ingen idé att gå och lägga sig på en gång så jag sitter alltid och slö kollar tv eller något sånt.

Idag klev jag upp kring 12, pigg och utvilad. Tobbe har precis klivit upp och när vi är klara ska vi åka ut till storheden och kolla på en vardagsrumsmatta och kanske handla lite. Efter det blir det middag i Sunderbyn, ska även hämta mina nya gardiner som jag och mamma beställde för ett par dagar sen. Tror att det blir skit snyggt i sovrummet med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0