19 januari

Ännu en skoldag avklarad. Till och med en med nästintill ingen huvudvärk. Hur bra är inte det? Väldigt skönt att en så enkel lösning som att inte ta med sig alla böcker kan underlätta mitt liv så här mycket. Fler förändringar ska självklart ske, men man får ta ett litet steg i taget.

Om en stund ska jag packa ihop lite grejer och åka iväg till sjukhuset för behandling. Fick flytta min tid lite så det inte blir så stressigt. Igår ringde jag nämligen till Martina och berättade att jag skulle hämta Lukas från dagis idag, det gick hon med på så direkt efter min behandling ska jag åka och hämta mosters gull! Har sån abstinens efter ungen så det är inte sant. Var alldeles för länge sen jag fick busa!

Nej nu ska jag dra en 20 minuters power vila innan det är dags att åka!

Kolla vad söt man kan vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0