Ännu en fredag

Äntligen är jag hemma i soffan, känns skönt att veta att jag kan ligga här till kl 12 imorgon om jag vill. Kommer nog inte göra det, men det är ändå skönt att veta att jag kan.

Jag var skit duktig efter jag skrev sist, satt nämligen och pluggade i nästan 3 timmar. Det måste vara rekord från min sida. Så på söndag behöver jag bara gå igenom allt en extra gång + göra matten + skriva rapport. "Bara"

Har varit iväg och jobbat ett par timmar på Allstar, och av någon rolig anledning så har mina jobb skor börjat ge mig skavsår. Less blir jag för sånt svammel har jag inte tid med. Och ska inte skavsår komma när man precis köpt dom? Inte tre månader senare. Jag fattar ingenting.

Nåja nu ska jag slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0