Dom senaste dagarna

Ja vad har jag gjort.. Har iallafall jobbat lunch både tisdag och onsdag. På tisdagen hann jag med en sväng på krogen också, spiknykter och jätte trött så kvällen blev relativt tidig. Sen så har vi hunnit med middag i både Sunderbyn och Antnäs. Och idag har jag shoppat lite nytt till badrummet. Blev less på att det var så tråkigt där inne så jag bestämde mig för gröna detaljer. Så ett par hundra lappar senare så blev det mycket finare där inne!

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och läsa lite ur min nya bok, Snabba Cash. Måste ju läsa den eftersom vi tänkte gå och se den på bio när den haft premiär.

Imorgon slänger jag upp bilder på badrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0