Drygt halva skolveckan bortgjord

Idag har jag stått i köket hela dagen. Mina höfter ville inte riktigt hänga med och huvudvärken har varit närvarande hela dagen. När vi nästan var klara så gick jag och pratade med min lärare om att få gå hem tidigare på onsdagar eftersom vi ändå bara städar på slutet, men det fick jag inte göra utan ett läkar intyg. Så jag ringde till min sjukgymnast och bad han skriva ett intyg + ett brev som berättar lite om mitt tillstånd och varför jag behöver gå hem tidigare. Hoppas att det är giltigt trots att det inte är från läkare. Det är ju ändå han som känner mig bäst och vet mest om mitt tillstånd så det borde räcka.

Jag fick iallafall skjuts hem från skolan, och då fick jag pussas med lilla Freja, en Amstaff tjej som är hur go som helst. Fick genast abstinens efter min lilla gris som har varit i Antnäs sen i måndags. Ikväll ska han iallafall få komma hem och sova!!

Min älskade lilla gris. Kolla så liten han var! Endast 8 veckor gammal :)


Kommentarer
Postat av: Marri

MEn gud så liten och söt =)



Hallå, hänger du med på supningen den 5e? =) Och vet du om man kan boka bord på allstars utan att behöva äta? Hade ju vart kul om man hade ett bord där så man slipper vandra omkring =)

2010-01-21 @ 14:48:11
URL: http://youfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0