En effektiv dag

Innan jag gick till skolan så hann jag göra bort ganska många saker, körde ett yoga/styrkepass, körde igång en tvättmaskin, tömde diskmaskinen och plockade upp alla kläder från sovrummet. Kändes grymt skönt att komma hem och veta att det ända jag måste göra är att vika tvätt. Och det har jag också gjort bort nu så jag kan slappa hela kvällen med gott samvete. Kanske passar på att färga min utväxt!
Hade som sagt bara tre lektioner idag, och på min håltimme så passade jag på att göra prövningen som jag egentligen skulle ha gjort i slutet på dagen. Gick lika snabbt som jag hade tänkt mig så jag slutade redan kl 15.

Nä nu ska jag ta tag i middagen innan jag dör av hunger, får bli fiskpinnar och pommes idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0