En söndag

Vilket väder det är idag alltså. Hade gärna tagit en lååång promenad med älskling och Hemi, men det hinns inte med idag. Jobbade till kl 01 inatt och var inte i säng förens 03.30 och det resulterade i att jag nyss vaknade. Inte bra! Och om en stund så börjar jag jobba igen. Så hur mycket jag än vill njuta av det fina vädret så får jag helt enkelt göra det en annan dag, för jag måste passa på att jobba så mycket jag får.

Imorgon börjar skolan igen. Min sista termin på gymnasiet. Ikväll när jag kommer hem ska jag kolla igenom alla papper och kalendern och se vad som måste göras dom närmaste veckorna. Nu gäller det att vara så effektiv som möjligt för att få tiden att gå ihop. Kan ju säga att dom första 6 veckorna kommer att bli jobbiga men jag klarar det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0