Flambering och praktikplats

Idag så hade vi inte restaurangen öppen i skolan pga för lite bokningar, men då passade vi på att träna flambering istället. Riktigt roligt var det och man sket ju nästan ner sig första gången. Kommer att bli kul att få göra det inför gästerna senare!

Fick även besked om min praktik, kommer att göra den på Olivers den här gången. Kul att få prova på ett till ställe, förhoppningsvis behöver jag inte vara så mycket i köket, och så hoppas jag att det inte krockar alldeles för mycket med min rehabilitering som kommer att pågå samtidigt som jag har praktik.

Nu ska jag köra lite yoga, röja undan och sen slänga mig i soffan framför tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0