Ikea och lite jobb

Imorse så brassade jag och Martina upp till IKEA så vi var där när dom öppnade. Och jag kan säga att det var ett smart drag att åka tidigt, när vi var klar där inne så var parkeringen full så vi missade ruschen. Jag är glad också för att det blev en ovanligt billig sväng idag!

Var iallafall hemma kring 15 och då var det bara att göra sig redo för jobb, blev ett kort pass på drygt 4 timmar men det är ju alltid nånting. Min kropp gillar korta pass, tyvärr så håller inte min ekonomi med om det :p

Nu ska jag äta lite middag, bättre sent än aldrig kan man ju säga och den blir det sängen!

Imorgon ska jag jobba lunch och sen slänger jag upp några bilder på det jag köpte på IKEA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0