Ingen motivation

Jag har ingen som helst inspiration idag känner jag. För det första så klev jag upp före fan för att gå till skolan, var där i ca en timme. Kändes lagomt onödigt. Och sen när jag ska till sjukgymnasten så stressar jag så jag ska hinna med bussen, när jag kommer fram inser jag att jag är en timme för tidig. Suck! Fick iallafall komma in tidigare och han hade skrivit klart sjukintyget till mina lärare. Och mens värk har jag. Blä idag.

Imorgon får jag ta nya tag. Känner att jag skulle behöva någonting nytt, något stort. Gärna en större lägenhet så man slipper pressa ihop allt på minsta möjliga yta. Åh vad jobbigt.

Nej nu ska jag kika Grey's Anatomy och sen plocka undan i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0