Jag försöker tänka positivt

Idag mår min kropp fortfarande dåligt, även fast jag har varit på behandling idag. Jag är nästan säker på att stora delar av min smärta beror på skolan, att jag sitter still för mycket. För jag är helt slut när jag varit i skolan mellan 8-13.30 men om jag jobbar klarar jag av 12 timmar utan problem. Det låter väldigt konstigt men det är som att min kropp fastnar i fel läge när jag är still. Inte kul alls. Så nu kan jag inte göra annat än längta till studenten, för jag vet att jag kommer att må bättre när det här är över. Ungefär 5 månader kvar bara, det borde ju gå fort.

Nu ska jag plocka undan lite här och sen ska jag försöka somna tidigt, känner nämligen att en förkylning eller liknande är påväg och det har jag verkligen inte tid med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0