Jag ska bli frisk!!!

Nu får det vara slut på allt som är negativt. Jag ska må bra!
Igår knåpade jag ihop en lista över saker som kan göras för att jag förhoppningsvis kunna bli frisk, eller iallafall må bättre någon gång i framtiden. En av punkterna var att köpa ett par ordentliga skor och ett par gele inlägg. Jag hoppas att det kommer att hjälpa. Det var ju dock den enklaste punkten att göra men jag vet att jag kan klara det här. Min sjukgymnast har alltid sagt att man måste vara en riktigt tjurskalle för att komma dit jag är idag med all smärta. Och om jag bara kan vända på steken så kan jag vara minst lika tjurig för att bli frisk. Jag ska klara det här och ni får följa med mig en bit på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0