Jag välkomnar det nya året

Vilket nyår alltså. Vi började med att äta god middag här hemma, oxfilé med tillbehör. Sen var det faktiskt ganska lugnt, det trillade in folk lite då och då och sen knallade vi ner till raketerna strax före tolvslaget. Raketerna var absolut ingenting att hänga i granen, tycker att dom bara blir sämre och sämre. Efter det kom iallafall jag och Patrik på den dumma idén att vi skulle gå in på Färjan. Fri bar = dålig idé. Efter ett x antal vodka redbull och skumpa så var man ganska på lyset.

Dagen efter, alltså igår var ingen höjdare kan jag lova. Rörde knappt en fena på hela dagen och piggnade inte till ordentligt förens idag på dan. Det känns fortfarande i kroppen så nu kommer det bli lugnt ett tag fram över.

Ikväll blir det bara mys i soffan. Tobbe är och köper hem lite gotta nu och när han kommer blir det säkert någon film eller liknande!

Imorgon har jag fullt schema, på morgonen brassar jag och min syster upp till Haparanda för att gå på IKEA och sen när jag kommer hem så knallar jag vidare till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0