Massor med snö!

Igår jobbade jag som sagt en sväng på Allstar, ett riktigt skönt pass var det, lagomt mycket folk också. Kom mig iallafall hem strax efter 23 och jag höll bokstavligt talat på att blåsa bort. Huvva vilket jäkla väder. Och idag är det inte så mycket bättre. Termometern visar nämligen -17 grader. Inte kul.

Har iallafall inte skola förens kl 14 så jag hade tänkt försöka få lite ordning här hemma innan det. Måste dock vara försiktig då min kropp inte är i toppform idag. Igår mådde jag skit bra i kroppen så det är väl därför jag får ta smällen idag. Nåja, några panodil så kanske det känns lite bättre iallafall.

Nu ska jag koka the och sen slå på städmusiken på max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0