Min eftermiddag

Jag for som sagt iväg till sjukgymnasten tidigare. Vi diskuterade en stund innan det var dags för behandling och vi kom fram till att jag ska göra en 8 veckors rehabilitering. Det innebär att jag under 8 veckor kommer att vara på sjukhuset 3 gånger i veckan och träffa sjukgymnast, arbetsterapeut och kurator. Sistnämnda är jag väldigt skeptisk till men jag måste ge det en chans iallafall. Detta kommer att vara min första prioritering under dom här 8 veckorna, även fast det innebär att jag kommer att missa väldigt mycket skola. Men det är smällar man får ta. Frisk(are) ska jag då bli iallafall!

Sen så har jag gjort en annan sak idag som jag känner mig stolt över. Jag bidrog nämligen med en slant till Rädda Barnens insatser i Haiti. Gör det du också, skicka "katastrof" för att skänka 50kr, eller "10katastrof" för att skänka 10kr. Meddelandet skickar du till 72950.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0