Skolan har börjat = smärtattackerna kommer tillbaka

Idag var första skoldagen på det här året. Redan när kl var 10 så kände jag att min huvudvärk började smyga fram. Det blev bara värre och värre ju längre tiden gick, trots att jag lämnade väskan i skåpet en stund. Det slutade iallafall med att Tobbe fick hämta mig när jag slutade och när han släpper av mig vid porten så känner jag paniken komma krypandes. Direkt när jag kom in la jag mig på badrumsgolvet för att ha nära till toan ifall jag skulle behöva kräkas. Som tur var så slapp jag det idag, men jag lyckades tyvärr svimma två gånger. Ingen skada skedd. Efter några tabletter, redbull och vila så känner jag mig bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0