Trött!!

Blev 8 timmar på jobbet idag, var grymt seg i början men när det började rulla in folk så fick jag energi. Glömde dock helt bort att äta så jag har enbart fått i mig oboy och en macka idag. Inte så bra. Jäkligt typiskt också att jag har så svårt att äta så här sent, börjar bara må illa då men jag sprang iallafall iväg till Max och köpte hem en milkshake som jag sitter och smuttar i mig :)

Vi skulle egentligen ha åkt hem till Lillen och hängt ikväll men Tobbe har redan gått och lagt sig och jag ska snart göra detsamma så vi skiter i det.

Imorgon är jag ledig, och jag ska försöka att vila så gott som mitt tålamod räcker. Det ända jag har på schemat är en husvisning, och nej vi ska inte köpa hus, kollar bara för skojs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0