Cheerleading VM!

Kl 5 imorse kom jag hem från Finland. Har varit en sjuk resa på båda bra och dåliga
sätt. På vägen dit gick bussjäveln sönder så vi fick sitta å vänta på en ny i typ 1,5timme.
Tävlingen var SJUKT GRYM! Japanerna flög runt där så man knappt han med, de bästa
jag har sett, amerikanerna är ingenting i jämförelse. Finnarna var också jävligt bra.
Sverige kom 6a i båda klasserna tror jag.

Shoppade lite också, blev 2 tshirtar, cheershorts, underkläder, hårband, VM armband
och säkert nå mer, kommer inte ihåg för jag har inte packat upp ännu.

Hade tänkt fara till skolan idag, men var så sjukt trött, har inte sovit eller ätit ordentligt
på hela helgen, så jag är ledg idag ;)

Nu ska jag packa upp lite och städa ihop hära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0