Fars dag!

Kom hem för en liten stund sen, har varit fullt upp hela dagen. Vi for till Boden först och
käkade våfflor hos farmor och farfar, sen for jag till mamma medans pappa och Tobbe
var ooch kollade på några bilar. Sen for vi hem till kissen en sväng, for vidare mot stan,
så träffade jag Hpda Ante en stund medans Tobbe hämtade Emil, så for vi vidare mot
Antnäs, där Kajsa hade lagat supergod kycklinggryta och choklad tårta till efterrätt! Sen
efter det var det att spela lite TP :D

Hann gråta en stund när jag var i Sunderbyn, blir så less när alla i min släkt satt och pratade
om hur friska dom hade blivit efter att ha provat olika behandlingar 1 gång, medans jag har
gått på olika behandlingar i nästan 10 år! Men sånt är livet..

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sånt, sen blir det sängen, ledig imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0