Coooool rider

Grymt rastlös tjej här, katten har precis somnat så nu slipper man allt liv en liten stund förhoppnings vis. Pratade lite med mamma om de där och vi kom fram till att det noog blir att kastrera henne, Tobbe höll med. Dock så är det faktiskt ganska dyrt.. 1200kr kostar det här i gammelstan men om man åker till öjebyn kosta de bara 750kr så det kan ju vara värt. Får se när det blir bara, har inte alltför mycket pengar, måste flirta in mig hos mamma och fråga om jag får låna.


Lite trist bara att det aldrig blir nå kisse bäbisar :(


Nu ska jag plocka in disken, vika in kläder och vila en stund tills våra bästa år börjar och sen blir det sjukgymnasten. Var över en vecka sen jag var där så det ska bli grymt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0