Full rulle hela dagen!

HAr haft fullt upp exakt heeela dagen, Efter skolan åkte jag iväg till sjukhuset för lilte massage, grymt härligt och det bästa besöket ever! Jag blev sååå glad när vi pratade idag!! Sen kilade jag hem till Sandra, så for vi vidare till stan, hann bara traska en liten stund, fick med mig ett linne och sen blev det MAX mat med Jenny.


Efter det blev det skokanonen, kom därifrån med ett par stövlar och nya foppisar eftersom att en (?!?!) av mina gamla är spårlöst försvunnen. Sen vart det växtriket eftersom Jenny hade fått nån ide om att hon skulle ha en blomma. Så v spenderade drygt en halvtimme där inne. Sen kilade vi snabbt in på Dollar och handla nå skit saker bara.


Nu har jag och Tobbe precis handlat lite mat och sånt nödvändigt.
Nu blir det sängen, har inte ens f¨tt en tupplur idag, jag är heeeelt slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0