Gå och dö

Idag är en sång här dag som jag bara vill gräva ner mig själv. Allt känns bara jobbigt, glömde ta mina tabletter igår så jag har inte sovit nästan nånting, orkar inte ens kliva upp, orkar inte äta. Jag vill inte göra nånting. Skulle egentligen ha varit på Emelie's spelning nu, men jag var extremt deprimerad, huvudvärk och känner mig allmänt äcklig bara. Efter det skulle det tydligen bli fest, men är inte alls på humör. Jag gör inget annat än förstör då. För jag vet att dom vill säkert gå ut, och då måste jag ändå åka hem, och då slutar det med att jag förstör Tobbe's kväll också, för om jag åker hem så vill han hem.


Jag är less på den här jävla sjukdomen och alla jävla skador. Kan jag inte bara få komma till Umeå nyss så kanske de känns lite bättre?


De här suger, nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0